معرفی برند Signia :

درخشان بودن
برای درخشان بودن چه چیزی لازم است؟

شما نیز به تمرکز و تلاش زیادی دارید و ما در سمعک سیگنیا این موضوع را درک می کنیم. ما می دانیم که شما به دنبال وسایل و پشتیبانی مناسب برای درخشان بودن خود هستید. زیرا شنیدن آنچه مهم است هرگز در دنیای شلوغ امروز مهمتر نبوده است، جایی که کلمه از دست رفته می تواند به معنای فرصت از دست رفته باشد.ممکن است در گذشته کنار آمدن با متوسط ها به اندازه کافی خوب بوده باشد ولی با سمعک Signia دیگر نیازی به سازش با متوسط نیست.

Signia یکی از برندهای پیشتاز و مطرح سمعک در جهان است. هدف ما این است که عملکرد افراد را از طریق نوآوری های نمادین که مقوله شنوایی را شکل می دهد، بالا ببریم.
ما از پذیرفتن کاهش شنوایی بعنوان یک محدودیت خودداری می کنیم.
این موضوع در مورد اصلاح یک فقدان نیست، در مورد بدست آوردن برتری است. نه فقط یک اجرا، اجرایی درخشان. نه تنها شنیدن دوباره، بلکه شنیدن بهتر از همیشه.
شنیدن هر کلمه ، ضربان و نفس.
چگونه می توانید افراد کم شنوا را متقاعد کنید که از سمعک استفاده کنند؟ جدیدترین راه حل های ما شما را قادر می سازد  که این چالش را با کمک درخشان بودن افراد کم شنوا برآورده کنید. زیرا افراد کم شنوا نمی خواهند که احساس کهولت داشته باشند. آنها می خواهند که سمعک ها با سبک زندگی فعال و روحیه توانمندشان مطابقت داشته باشد.
سمعک های Signia به شما این امکان را می دهد که به مردم اجازه دهید آنچه مهم است را بشنوند.

با سمعک های سیگنیا بدرخشید.

سمعک Signia Xperience

زندگی شما ثابت نمی ماند چه در حال دویدن باشید ، چه با دوستان خود در یک مهمانی گپ بزنید یا فقط در خانه استراحت کنید ، 90 درصد فعالیت های شما شامل حرکت است و محیط اطراف شما دائما تغییر می کند  و با حرکت، محیط صوتی شما تغییر می کند. به همین دلیل است که هنگام حرکت از محیط نسبتا آرام خانه یا ماشین خود به مکانی شلوغ تر، از نظر صوتی چالش برانگیزتر، مانند یک منطقه شلوغ خرید، شنوایی از آسان به تقریبا غیرممکن تبدیل می شود.

دادن حس جدید به سمعک با درک نیازهای شما

برای پیوستن به همه مکالمات مهم زندگی، چه شاد و چه جدی، الهام بخش یا پیش پا افتاده، باید مدام گفتار را بفهمیم.مشکل سمعک های موجود این است که آنها یا بر روی آنچه که مستقیما در مقابل شما قرار دارد تمرکز می کنند یا بر محیط اطراف شما، اغلب صداهای که مهم هستند را از دست می دهند. Signia Xperience اولین پلتفرم سمعکی است که چنین مصالحه ای را انجام نمی دهد و می تواند هر دو را همزمان انجام دهد.

علاوه بر این، پیگیری گفتگو هنگام راه رفتن یا دویدن دشوار است، زیرا سمعک های موجود تصور می کنند که کاربر در حال حرکت نیست. Signia Xperience به عنوان اولین سمعک در جهان، حرکت را در نظر می گیرد تا بتوانید به راحتی مکالمات را در موقعیت های فعال نیز دنبال کنید.

Signia Xperience نام پلتفرم فناوری انقلابی ما (تراشه و سیستم عامل هوشمند) است که پردازش صدا از سمعک های جدید ما را هدایت می کند. Signia Xperience سمعک های شما را برای درک آنچه واقعا مهم است برای شما پردازش می کند، بنابراین همیشه می توانید آنچه را که برای شما اهمیت دارد بشنوید.

به عنوان مثال، هنگام صرف غذا در کنار دوستان، سمعک Signia Xperience باعث می شود شرکای مکالمه شما و موسیقی پس زمینه زنده رستوران کاملا شفاف و هماهنگ باشد و اگر پیشخدمتی از پشت به شما نزدیک شود و از شما بپرسد آیا همه چیز به دلخواه شما است، می توانید صدای پیشخدمت را به وضوح درک کنید در حالی که صدای سایر مهمانان رستوران به آرامی در پس زمینه باقی می ماند تا از سردرگمی و سرخوردگی جلوگیری شود.دیگر نیازی نیست از کسی بخواهید که صحبتش را تکرار کند زیرا در سر و صدای کلی نتوانستید آنچه را که می گفتند درک کنید.

همه چیز طبیعی به نظر می رسد زیرا شما آن را با حجم صحیح می شنوید و تشخیص می دهید که هر صدا از کدام جهت می آید. اولین سمعک های جهان مجهز به سنسورهای حرکت صوتی برای درک اینکه کجا هستید و چه کاری انجام می دهید یک تجربه شنوایی را بسیار طبیعی ارائه می دهد، مطمئنا شما را به حرکت در خواهد آورد.

اکنون می توانید شام بپزید و عزیزان خود را در پشت سر خود بشنوید و از مکالمه لذت ببرید حتی با وجود صداهای آشپزخانه که هوا را پر کرده است.  می توانید با دوستان خود در پارک قدم بزنید و آنها را از هر جهت بشنوید و در عین حال از صدای پرندگان که در درختان آواز می خوانند لذت ببرید. با Signia Xperience می توانید آزادانه حرکت کنید و همچنان آنچه مهم است را با وضوح عالی بشنوید.

محصولات سمعک سیگنیا

سمعک Pure

من دوست دارم هرجا که می روم کاملا با اطرافم در ارتباط باشم.سمعک های Pure مناسب در همه موارد، کمک می کند هر آنچه برایتان مهم است بشنوید. کاملا با چیزی که نیاز به شنیدنش را دارید، هر کجا که می روید در ارتباط باشید.این سمعک های کوچک با فناوری پیشرفته به راحتی پشت گوش شما قرار میگیرند و دارای صدای پیشرفته و اتصال بلوتوث برای تماس های تلفنی، موسیقی و صدای تلویزیون هستند.

سمعک های قابل شارژ Pure Charge & Go AX نحوه شنیدن جهان را تغییر می دهد. برای شنیدن سخنرانی دیگر صداهای پس زمینه مشکلی نیست. این سمعک ها دارای تمام ویژگی های فناوری پیشرفته ای هستند که برای درخشندگی واقعی به آنها نیاز دارید.سمعک های جدید با ظرافت، باریک Pure 312 AX و به معنای واقعی مخفیانه در پشت گوش شما قرار می گیرد.

سمعک Motion X

من دوست دارم برای رسیدن به اهدافم مستقل باشم.در هر شرایطی بهترین عملکرد را داشته باشید.طیف جدید سمعک های Signia Motion X به شما امکان می دهد عملکرد خود را به سطح بعدی برسانید.آنها دارای فناوری حسگر انقلابی هستند که حتی تشخیص می دهد شما در حال حرکت هستید یا نه ، و این اطمینان را به شما می دهد که در طول روز همه چیز را در اطراف خود تجربه می کنید.

سمعک Silk X

من دوست دارم کم شنوایی ام در حد امکان غیرقابل رویت باشد.سمعک Silk یکی از کوچکترین سمعک های جهان، به شما این اطمینان را می دهد که بدانید هیچکس حتی متوجه استفاده شما از آن نمی شود. همه مدل ها مخفیانه در داخل گوش شما جای می گیرند.

سمعک سفارشی بدون انتظار برای ساختن!

سمعک Silk X مجهز به click sleeve های سیلیکونی نرم سازگار با پوست است که به سادگی به سمعک متصل می شود تا از راحتی و تناسب ایمن در گوش شما اطمینان حاصل شود. این امکان قبلا فقط با پوسته های سفارشی در دسترس بود.Click sleeve ها در 4 اندازه مختلف مناسب برای اکثر آناتومی های گوش و نیازهای شنوایی در دسترس هستند ، بنابراین دیگر نیازی برای انتظار ساخت سمعک داخل گوشی نیست.

برای تماس های تلفنی و موسیقی بسیار مناسب هستند.بر خلاف سمعک هایی که پشت گوش قرار می گیرند ، میکروفون های Silk X صدا را در داخل مجرای گوش دریافت می کند. این به شما این امکان را می دهد تا به روشی که عادت دارید، تماس تلفنی برقرار کرده و به موسیقی گوش دهید حتی با هدفون های روی گوشی. سمعک های Silk X آخرین راه حل تقریباً نامرئی آماده برای استفاده هستند تا کم شنوایی شما را پنهان نگه دارند.

پشتیبانی شخصی در اختیار شماست

به لطفا پشتیبانی از راه دور Signia’s Telecare می توانید از طریق گوشی هوشمندتان از متخصص شنواییتان به طور مستقیم کمک بگیرید. شما می توانید به طور مخفیانه صدا و دیگر تنظیمات سمعکتان را از طریق Signia App یا miniPocket تغییر دهید.

باتری های سمعک Signia

عمر طولانی و عملکرد قدرتمند این باتری ها را برای هر سبک زندگی ایده آل می کند.قابلیت اطمینان: با Signia ، شما یک باتری سمعک بسیار قدرتمند خریداری می کنید. سطح ولتاژ ثابت عملکرد مطلوب را در هر موقعیت برای گوش دادن به هر سمعکی تضمین می کند.

مناسب برای همه سمعک ها

باتری های سمعک Signia در سایزهای 10 و 13 و 312 و 675 برای هر سمعکی وجود دارد.سمعک ها نیاز به باتری های مطمئن، ایمن، همه کاره و فوق العاده قدرتمند دارند! باتری های سمعک Signia کیفیت بالا و عمر طولانی دارند، حتی در دستگاه های قدرتمند با مصرف بالا.

  • باتری های سمعک Signia در زمان کار طولانی سطح ولتاژ ثابت ارائه می دهند و بنابراین به عملکرد مطلوب سمعک کمک می کنند.
  • باتری های سمعک سیگنیا به دلیل مواد با کیفیت بالا و روکش سه لایه قابل اطمینان و ایمن هستند.
  • باتری های Signia سازگار با محیط زیست هستند زیرا 100٪ فاقد جیوه هستند.

بسته بندی باتری سمعک سیگنیا به راحتی قابل حمل است و باتری ها را ایمن نگه می دارد.

  • جدا کردن راحت با بسته بندی نوآورانه باعث می شود که فقط یک باتری در هر بار استفاده از بسته بندی جدا شود.
  • حداکثر محافظت از محصول به لطف مهر و موم ایمنی را دارد.
  • بسته شدن بسته با زبانه توزیع کننده قابل قفل شدن.
  • کدگذاری با استفاده از رنگ برای تشخیص فوری نوع باتری شما.
  • دوستدار محیط زیست

محصولات شنوایی سیگنیا