کار در فن آذرخش

مشاغل درخواستی :

شرکت فن آذرخش واقع در  تهران ، اولین تولید کننده سمعک داخل گوشی ارائه کننده محصولات سمعک ، باتری سمعک و دستگاه های ارزیابی شنوایی است . فن آذرخش از طریق برندهای قابل عرضه خود زیمنس، سیگنیا، رکستون، ریواک یکی از جامع ترین محصولات را در شنوایی ارائه می دهد. جای خالی خود را جستو کنید و بخشی از خانواده با انگیزه و واجد شرایط ما شوید و سهم قابل توجهی در دنیایی داشته باشید که همه از شنیدن آن لذت ببرند و زندگی بدون محدودیت را تجربه کنند.

 

فرایند استخدام

  1. در صورت تمایل برای استخدام در فن آذرخش اطلاعات مورد نیاز را در فرم متقاضی وارد کنید و اسناد کامل خود (مدارک تحصیلی ، مدارک شناسایی ، رزومه کاری و … ) بارگذاری نمایید .
  2. پس از دریافت اطلاعات شما و بررسی ما با شما تماس خواهیم گرفت و به اولین مصاحبه دعوت خواهید شد .
  3. گفتگوی اولیه با مدیر یا سرپرست مربوطه صورت می گیرد و تمرکز بر روی تجربه و مدارک شماست و همچنین ما می توانیم اطلاعاتی در مورد موقعیت و شرکت فن آذرخش و شرایط استخدام به شما ارائه دهیم .
  4. در مصاحبه دوم جزئیات دقیق تر بررسی خواهد شد و شما مصاحبه با افراد یا اعضا برتری را خواهید داشت .
  5. پس از جلسه دوم تصمیم گیری نهایی ( توافق یا انصراف متقابل) صورت می گیرد . اگر هر دو طرف توافق کرده باشند ما مراحل قرارداد و آموزش شما را فراهم می کنیم و از شما در خانواده فن آذرخش استقبال می کنیم .
فرهنگ سازمانی

در شرکت فن آذرخش کار شما به تغییر زندگی مردم کمک می کند . ما فقط یک شرکت تولید کننده یا وارد کننده نیستیم بلکه تیمی هستیم که تلاش می کنیم که همه لذت صدا را تجربه کنند و بدون محدودیت امور زندگی خود را پیش ببرند ، کارمندان متعهد ما و همچنین همکاران ادئولوژیست ما در سراسر کشور می دانند که آنها به چیز بزرگتری از خودشان کمک می کنند آنها ایجاد حس می کنند .
هر کاری که ما در فن آذرخش انجام می دهیم مربوط به تجربه شنیدن برای هزاران انسان است در اینجا شما هر نقشی داشته باشید از شنوایی شناسی و کنترل کیفی گرفته تا فروش و تولید هدف مشترک است و آن لذت شنیدن است . اگر شما هم مایل هستید حسی ایجاد کنید به تیم ما بپیوندید.
ارزش های اصلی مشترک ما بیانگر فرهنگ سازمانی است که ما را به عنوان یک شرکت در همه مارک ها و مناطق تعریف و متحد می کند .

 

پیشرفت شغلی

ما می خواهیم در فن آذرخش همکاران بتوانند حرفه ای را بدون محدودیت دنبال کنند هدف ما ایجاد و پرورش بهترین تیم است .

در فن آذرخش شما مسیر شغلی خود را دنبال می کنید و می توانید آینده خود را با شناخت مهارت ها و زمینه مورد علاقه خود طراحی کنید . ما به شما امکان حرکت می دهیم تا بتوانید حرفه ای را بدون محدودیت تجربه کنید و یک پیشرفت شغلی چشم گیر داشته باشید .

نوآوری و خلاقیت

خلاقیت یکی از اهداف ماست ، ما به دنبال نوآوری و خلاقیت هستیم فن آذرخش تلاش می کند هیچ کارمندی احساس نکند در جایگاه مناسبی نیست تمرکز ما ایجاد یک محیط کار آرام و فراگیر است که پرسنل در آن احساس تعلق کنند .

حقوق و مزایا

ما معتقدیم در فن آذرخش همه باید دست به دست هم بدهیم که از کار و از انجا بودن لذت ببریم ما در فن آذرخش تلاش می کنیم تعادل خوبی بین زندگی کاری و زندگی شخصی برای کارمندان ایجاد کنیم ، گروه فن آذرخش از طریق پشتیبانی های مالی ، تقسیم دقیق شغل ها و طبقه بندی مشاغل ،فراهم کردن محیطی دوستانه و امنیت شغلی تلاش کرده است تا همکاران از کار در محیطی امن و دوستانه برخوردار شوند .
ما تلاش های کارمندان خود را می بینیم و با در نظر گرفتن طرح های تشویقی و انگیزشی ، پاداش و مزایا و حقوقی در خور تلاش پرسنل سعی در جبران آن می نماییم .
در فن آذرخش سلامت روحی و جسمی افراد کاملا لحاظ می شود برنامه های تفریحی ، معاینات پزشکی منظم و آزمایشات دوره ای

فرصت های شغلی