کلینیک شنوایی ملاصدرا

5/5

خدمات مرکز

غربالگری شنوایی نوزادان

تست های شنوایی بزگسالان

تجویز سمعک

 تنظیم سمعک

اطلاعات تماس و آدرس

سمعک ملاصدرا

در دنیای امروز که مشکلات و بیماریهای احاطه کننده جامعه بشری روز به روز در حال افزایش است، باید با تمامی قوا به مقابله با آنها پرداخت تا بتوان زندگی نوع بشر را بهبود بخشید.
برای رسیدن به این هدف باید چندین عامل را در کنار هم داشت و تقویت کرد. این عوامل عبارتند از: دانش، تجربه، تکنولوژی، تعهد، احساس وظیفه و انسانیت. هدف مرکز ارزیابی شنوایی و تعادل ملاصدرا نیز خدمت رسانی و کمک به مددجویان و مراجعین محترم خود با تکیه بر عوامل فوق است و موفقیت خود را منوط به رضایت مراجعین خود می داند.این مرکز با داشتن کادری مجرب با مدارک معتبر دانشگاهی ( دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی در رشته شنوایی شناسی)، دسترسی به آخرین تکنولوژیهای معتبر، ارزیابی و تجربه کافی در زمینه های مختلف ارزیابی سرگیجه و تعادل، وزوز گوش، تجویز و تنظیم انواع وسایل کمک شنوایی و سمعک و بسیاری از مشکلات شنوایی و تعادلی و انجام خدمات توانبخشی مناسب در این زمینه ها، یک مرکز بسیار جامع در زمینه ارزیابی شنوایی و تعادل بوده که همه آزمونهای تخصصی در این دو حیطه را انجام می دهد.

تجویز و تنظیم سمعک یکی از تخصص های ویژه این مرکز است که با انجام آزمونهای تخصصی گفتاری برای تعیین میزان کارایی عصب شنوایی( SIN Test/ Quick Sin Test/…) شروع و با انجام آزمون تخصصی Real Ear Measurement برای اطمینان تنظیم صحیح سمعک پایان می پذیرد که تنها درسمعک ملاصدرا انجام می گردد.خدمات ویژه سمعک ملاصدرا• تضمین بهترین سمعکرسالت ما، انتخاب بهترین سمعک، متناسب با کاهش شنوایی، نیازهای کاربران و شرایط مالی آنها می باشد. دانش و تجربه ما تضمین کننده این مهم خواهد بود.• طرف قرارداد با بیمه هامرکز ارزیابی شنوایی و تعادل ملاصدرا در راستای پاسداری از منافع مراجعین خود، طرف قرارداد با طیف وسیعی از بیمه های درمانی می باشد.• یکسال باطری رایگاندر مرکز ارزیابی شنوایی و تعادل ملاصدرا، پس از دریافت سمعک، باتری مورد نیاز جهت استفاده یک سال کاربران به آنها اهدا می گردد.• 15 روز ضمانت بازگشتکلیه سمعک های خریداری شده از مرکز ارزیابی شنوایی و تعادل ملاصدرا تا ۱۵ روز بدون پرداخت هیچ هزینه ای، به صورت کاملا رایگان قابل عودت می باشد. نمایندگی فروش و خدمات سمعک های زیمنس (سیگنیا) آلمان و برندهای زیرشاخه همچون REXTON و AM
بنیانگذار سمعک زیمنس مخترعی آلمانی به نام werner von siemens بود. او برای اولین بار در سال 1878 بلندگوی تلفن phnophor را برای افراد کم شنوا ابداع نمود.زیمنس اولین خط تولید سمعک را در سال 1913 در کشور آلمان پایه ریزی کرد و از آن سال تاکنون همواره در عرصه نوآوری و ابداعات در عرصه کم شنوایی و سمعک می درخشد. این کمپانی قدیمی ترین تولیدکننده سمعک در دنیاست که در سال 2015 واحد تـولید سمعک خـود را به شرکت sivantos واگذار کرد.در حال حاضر برند برتر زیمنس در زمینه وسایل کمک شنوایی و سمعک با نام سیگنیا (Signia) عرضه می شود. در همین راستا برخی از سمعک های کمپانی زیمنس با نام خود زیمنس، برخی با هر دو نام زیمنس و سیگنیا و برخی تنها با نام سیگنیا عرضه می شوند.در حال حاضر مرکز ارزیابی شنوایی و تعادل ملاصدرا با افتخار تمامی محصولات زیمنس(سیگنیا) و همچنین محصولات برند REXTON از کشور اتریش و برند AM از کشور انگلیس را به کاربران و مددجویان خود ارائه می دهد.
امکانات مهم سمعک ها
• کیفیت گفتار
میزان آسیب وارد شده به عصب شنوایی از مهم ترین عوامل تعیین کننده میزان درک گفتار توسط کاربر سمعک است. اما سمعک های جدید این محدودیت را تا حدی از بین برده اند و تمرکز بیشتری روی محدوده ی گفتاری دارند تا بتوانند صداهای گفتاری را بهتر و شفاف تر به کاربر سمعک منتقل کنند.
• کیفیت صدای کاربر
از بزرگترین شکایات کاربران سمعک به خصوص افرادی که به تازگی سمعک تهیه کرده اند، کیفیت صدای خودشان است. معمولاً برای این افراد کیفیت صدای خودشان در هنگام استفاده از سمعک به گونه ای تغییر می کند که باعث پیچش صدا در سرشان می شود. در برخی از مدل های جدید سمعک ها این مشکل تا حد زیادی حل شده است.
• قابلیت ارتباط با تلفن و موبایل
سمعک ها با پیشرفت تکنولوژی به مرور توانستند کیفیت صدای دریافتی از تلفن و موبایل را ارتقا دهند و حتی در مدل های جدیدتر با بلوتوث به موبایل اتصال یابند و توسط موبایل تنظیم شوند.
• قابلیت ارتباط با وسایل صوتی
از مهم ترین مشکلات کاربران سمعک، شنیدن صدای تلویزیون و شنیدن صدای افرادی است که از او دور هستند. با پیشرفت تکنولوژی سمعک ها این مشکل تا حد زیادی حل شده است.
• قابلیت تنظیم از راه دور
از جدیدترین امکاناتی که به سمعک ها اضافه شده، امکان تنظیم از راه دور و بدون مراجعه به کلینیک است. در این روش ادیولوژیست می تواند سمعک های شما را حتی وقتی در خانه و در حال استراحت هستید، تنظیم کند.
• مدار کاهش وزوز گوش
وزوز گوش از عوارضی است که معمولاً به دنبال کم شنوایی سراغ هر فرد می آید. بنابراین سمعک های پیشرفته در مدارات خود، دارای مداری جهت حذف وزوز گوش نیز هستند که این ویژگی در سمعک های نسل های قبل تر وجود نداشت.